Jag hittade en skatt idag!!!


Nämligen en kille som heter Ron Pope!
Har du hört talas om honom?
Han har en FANTASTISK röst och vackra låtar!
Jag föll pladask för hans vackra sång när jag hörde
honom hos min nagelfixare idag!
Nu har jag "you-tube:at" honom och ååååh, så vackra låtar!

Nu kan jag varva John Mayer´s "Free fallin´" med
Ron Pope (sliter nog ut Mayer-spåret på cd:n i bilen annars!).

Lyssna och njuuuuut:




Jag tycker att Ron´s "darriga röst" påminner om en gammal Idol-favorit
(som tyvärr försvunnit...):


Kommentarer
Postat av: Lotta

Nej, det var ingen vidare skatt tycker jag! Det är ju i och för sig inte så ofta vi gillar samma låtar :-))



//Lotta

2010-05-04 | 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: