Bloggämnen?


Jaha...då var man tillbaka i "bloggtorka" då!
Jag har inget att skriva om... Jag har inte läst något speciellt
i någon av tidningarna. Inte heller upplevt något utöver det vanliga.
Är inte upprörd över något. Därför tog jag hjälp av Google och sökte bloggämnen!
Har du något förslag på vad jag kan skriva om?!

Ett ämne jag hittade via Google var: självförtroende.
Har du ett gott självförtroende?
Jag tycker att det är svårt att påstå att man har ett riktigt bra
självförtroende. Det finns nog inte så många som har ett genomgående
gott sådant, eller? Alla har väl olika gott självförtroende på olika områden?
Jag personligen kan ha ett ganska gott självförtroende när det gäller
att "ta för mig", t.ex i samtal med chefen eller dylikt. Jag står också
alltid upp för mina åsikter - och låter dem verkligen höras.
Jag går inte och muttrar i det tysta, utan säger vad jag tycker.
Beror det på ett gott självförtroende?

Sen har vi ett område där jag tror att väldigt många med mig
har ett sviktande självförtroende: utseendet!
Det är klart att man har vissa komplex. Men det är ju en himla
tur att vi ser olika ut! Eller hur?

Skriva gärna lite om hur du ser på ett gott självförtroende!
Anser du att du har det?


Kommentarer
Postat av: Säre

BABE!!! Som jag har längtat efter dig! :) Förstår att det tar tid att återhämta sig efter flygresan. I´ve been there. Men ändå så tycker jag att de gick rätt så hyggligt att återhämta sig. Beror nog på vilken tid man flyger å så.

Måste träffas nån dag. Vill höra ALLT!! :) Men till veckan jobbar jag arslet av mig. Men jag hör av mig så får jag vet att jag har en lucka :)



Ang. ditt bloggämne: självförtroende. Jag tycker att jag har bra självförtroende. Även när det gäller utséendet. Ja menar... Jag är ju unik med mitt utséende. Ingen annan ser ju ut som mig! Om jag nu inte har en okänd enäggstvilling som vandrar runt nångonstans i världen :p

Sen så bryr jag mig inte om att jag är lite större. Jag har former och kurvor som jag älskar! Men under en viss tid i månaden så kan de kännas jobbigt :p

Men jag ser de så här: Jag är mullig & gullig! Och de är banne mig roligare att åka på en väg som har kurvor än att åka en raksträcka. För på en kurvig väg så vet man aldrig vad som väntar bakom nästa krön :)

I LOVE MYSELF!!!

2010-03-24 | 23:16:12
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: