Bandy-feber!


Bollnäs spelar SM-final i bandy imorgon.
Det märks i denna lilla kommun, vill jag lova! Det pratas i stort sett inte
om något annat.
Jag är inte ett dugg intresserad av bandy och det känner jag mig ganska
ensam om! Och nu när jag har förstått att BGIF inte varit "särskilt bra"
innan, så fattar jag inte "what the fuzz is about"... Den här stan
har ju varit bandytokig i alla år. BGIF höjs till skyarna av alla fans.
Nåja... Nu när det är SM-final så tycker jag också att det är kul.
Jag är till och med lite nervös, underligt nog.



Blir det vinst imorgon så kommer väl folk skrika efter en bandyarena
som ska kosta en himla massa miljoner.
Inte en enda skattekrona ska gå till något sådant påfund, för då
blir jag tokig!!!


Kommentarer
Postat av: Bitta

Jag håller med dig angående arenan, fast jag är bandytokig. Om det nu ska finnas en arena, varför inte göra den på Sävstaås. Där finns redan en konstfryst is och parkeringar. Om dom gör det enklaste alternativet och sätter tak på Sävstaås, så kan dom ju snart ha en arena. Nej, Bollnäs ska alltid ha dom värsta planerna som kostar mest och aldrig blir verkliga.

2010-03-20 | 12:47:43
Postat av: malin-heléna

SV: Nej, frukosten var inte någon hitt. Dock var middagen ännu värre.

Jag kräktes upp allt jag druckit under dagen. :(

Vet inte vad jag ska göra nu...

2010-03-20 | 17:24:47
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/
Postat av: malin-heléna

Jag har ätit lite fil och müsli nu faktiskt.

Känns dock surt. Men men.. så går det ibland.

Kan ju se det från den ljusa sidan att jag kan träna i morgon istället! ;D

Vad ska du göra av din lördag då? :)

Kramar.

2010-03-20 | 18:58:10
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/
Postat av: malin-heléna

Haha... mycket gott att äta med andra ord? ;P

Det konstiga är att efter filen så är jag inte så farligt hungrig längre. :) Känns skönt.



Låter som en trevlig kväll. Hoppas nya mötet går bra då och att både hon är trevlig och att din kusin inte behöver skämmas allt för mycket. ;) haha..

Men det tror jag nog inte! :)

Kram

2010-03-20 | 19:25:51
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin

Som bandytoka måste jag hålla med dig. Fattar inte vad problemet är? Slå ett tak över Sävstaås så är det klart sen! Behöver inte kosta massor och en fullt duglig parkering finns. Men det är ju som vanligt i den här stan att det ska vara sååå stort och sen händer absolut ingenting.

2010-03-24 | 22:12:25
URL: http://surrfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: