Vackra vinter!


Jag har kommit på en sak...
Det är faktiskt vackrare ute en solig vinterdag
än vad det är en solig sommardag!
Visst tycker jag mer om sommaren - men ta mig tusan
är det inte vackrare på vintern!
Synd att det är så kallt så man inte fullt ut kan njuta av den bara...

Jag och Micke har precis kommit in från en stärkande promenad.
Det är -17 grader och blåst!
Vi kom på att vi måste blivit gamla, då man ser allt vackert
i naturen... Sånt såg man inte när man var yngre!
Man har lärt sig att uppskatta "naturens under"!

Se bara här vad underbart det kan vara en vacker vinterdag:
(foton vi tog under vår promenad)






Gärdesgårdarna ser ut som konstverk! Tänk att naturen kan göra "girlanger"! :)


Det finns inte för dåligt/kallt väder - bara dåliga kläder?!
Vi hade då "bylsat på oss" så vi kunde njuta av promenaden,
som "michelingubbar"!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig promenad ni verkar haft!

2010-01-10 | 17:36:41
Postat av: Lotta

Orden "det finns inget dåligt väder....." har du ju lovat dig själv att aldrig säga, säger pappa! :-))



Du HAR verkligen blivit vuxen! :-))



Kram

Lotta

2010-01-10 | 22:19:47
Postat av: Sara

Trodde att den vackra bilden du hade lagt ut skulle vara den på oss två :p

2010-01-11 | 19:57:29
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja men... De var ju bilden på dig och mig som vi tog häromdagen som jag mena. Och den tog du ju med mobilen.

2010-01-12 | 18:21:11
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaha! Jag trodde att du menade att du var inte var "hightec" när de gäller en kamera. Utan att de va bilder från mobilen som du kunde lägga in :p

Knas mig!!

2010-01-12 | 20:15:29
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: