Dagens!


Hittade ännu en lista på cosmopolitan.se, och den får ni hålla till godo med
i väntan på att jag kommer på något annat att skriva! :)


Dagens humör:
Lite stressad, men glad att det är helg!


Dagens mående:
Förkyld och ont i huvudet, annars bra!


Dagens borde:
Stryka en massa kläder...


Dagens frisyr:
För j-vlig, eftersom jag inte tvättat håret ännu.


Dagens klädsel:
Träningsbyxor och myströja


Dagens planer:
Först plugga, sen hälsa på mormor en stund,
handla, hämta maken på jobbet och
sen fredagsmys framför tv:n


Dagens vill ha:
Lösgodis och choklad!


Dagens längtan:
Lösgodis och choklad!


Dagens fundering:
Varför har jag inte tid att ta en promenad?


Dagens beroende:
C-vitamin i jordgubbssmak


Dagens tråkigaste:
Forskarspråk - så trökigt att läsa!


Dagens tidning:
Aftonbladet.se


Dagens låt:
Tik Tok, Ke$ha
(SÅÅÅÅÅÅ JÄKLA BRA!!! Perfekt beat!!!)


Kommentarer
Postat av: Säre

Hej vännen!

Guuuuh! Jag drömmer om, och kan fortfarande känna smaken av, maten som vi lagade sist. Jisses va gott de va! De var ingen engångs grej de där inte :)



Usch! Har du gått å blivit förkyld?

Jag känner av lite i halsen ibland men inget som har bryte ut än tack och lov.

Hoppas att du kryar på dig snart.



Nu ska jag skriva lite svar på en lista som jag har kopierat från dig ;)



KRAM KRAM!!!

2010-01-29 | 21:31:54
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: malin-heléna

Du får ursäkta att jag varit seg på att svara, mycket jobb och lite "livs lust" (det lät deprimerande.)



Sv: Jag gick dans i gymnasiet. :) Så jag dansade mest balett och modernt/fridans i 3 år. Så jäkla roligt! Saknar det som attan.. Men som sagt, det är så svårt att gå en danskurs för mig eftersom att jag har så varierande arbetstider.



Hur har din helg varit då föresten? :)

Kram.

2010-01-31 | 21:25:36
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: