Äntligen dags!


YES - imorgon drar Melodifestivalen igång!

Jag brukar se fram emot den varje år, men i år är det förstås
lite extra när Måns Zelmerlöw ska vara med mer än vanligt! :)
Och kan det bli bättre än att det är Ola som är första artisten
och därmed drar igång allt?!
Svar: nej, det kan inte bli bättre!
(Och ja, jag är 28½ år gammal - inte 13½! Haha...)



Har du några särskilda minnen från schlagern genom åren?
Mitt starkaste minne är nog när Charlotte Nilsson (som hon väl hette då?)
vann hela "alltet" i den där "Abba-dräkten". Då var vi ett stort tjejgäng
hemma hos mig (jag bodde hemma hos mor o far då) och glädjen var
TOTAL när Charlotte vann! Jisses, vad galna vi blev!


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Jag har faktiskt tänkt att jag ska se melodifestivalen i morgon jag med, trots att jag egentligen tycker det är lite för mycket med alla delfinaler och sånt. :P



Sv: Helgen blir lugnt, avslappnat och jag ska bara göra det jag vill. (vilket nog är ligga i soffan varvat med träning) hihi.. :P

Vad är det du pluggar för något då? :) Skönt att bestämma sina tider själv.

Jag är så avis!!! Vill med åka utomlands. Men jag ligger ju i hårdträning inför sommarens resa. Vi vet inte vart än, det blir nog sista minuten. Men ska försöka att inte hamna på Cypern igen, där var vi ju förra året. Roligare med variation.

Kroatien och Italien lockar mig mest. :)

2010-02-05 | 22:34:12
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: