Ännu "nån skit" att följa...


Jaha, då börjar det en till serie som jag kommer se
- trots att det säkert inte är nåt att se egentligen!
Men det är nåt konstigt med mig, för jag dras till
sådana program (som Paradise Hotel t.ex).

Nu är det "Glamourama" som bara ska sändas på TV3:s
webb-tv som jag tänker följa (nåja, det får vi väl se efter
ett avsnitt...).
Anna Hibbs, vars blogg jag läser efter att jag sett henne
i Lyxfällan, är en av de tre Stureplanstjejerna programmet
ska handla om. Jag fascineras av Stureplanslivet - de som
har ett sådant verkar leva på en annan planet. En planet
jag absolut inte skulle vilja bo på! Men det är spännande
att se vilken totalt annorlunda världsbild många av de som
"hänger där" verkar ha... Får se hur det speglas i kvällens
program!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article6568518.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: