Gamla godingar


Jag ser självklart på "Jakten på Julia" på SVT.
Det fick mig att minnas en "gammal" film som jag MÅSTE
se någon dag, "Romeo och Julia".



Jag kom att tänka på flera gamla godingar, dvs. filmer man älskade
när man var liten/yngre men som man inte sett på länge.

Exempel:








(Okej, denna har jag tittat på några ggr sedan jag blev vuxen - riktig nostalgitripp!)



(Hittade tyvärr inget bättre klipp från filmen...)


Grease behöver jag inte se - för den filmen kan jag utantill!


Vilka gamla filmer/serier ger dig nostalgitrippar?


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

åååh, vilket bra inlägg. Nu blev jag sugen på att se massa gamla filmer. Ler



Romeo och Julia!! Den filmen är super fin. Älskar den moderna versionen av denna gamla fina historia. :)

Gilbert Grape tycker jag är mycket fin med. Johan hatar den, han tyckte den var lång och tråkig. (Förstår hur killar är alltså!!) haha!



Kramar

2010-04-06 | 08:07:18
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se
Postat av: Bara Sara

Tjoho! Hur är läget?

Tänkte bara fråga en sak, sugen på en ny bloggdesign? Frågar alla som jag gjort åt innan om de vill fräscha upp sin blogg. =)

Inget avancerat för det hinner jag inte men... =P

Kram Sara

2010-04-06 | 09:04:24
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: