Återigen: Jag blir så...


...JÄKLA TRÖTT på att läsa rubriker om kändisar som är otrogna!
Sen NÄR blev detta så intressant, så det ska vara rubriker
varenda jäkla dag??!!!
Nu står det om Sandra Bullock och hennes otrogna karl, t.ex.
Jag har inte ens vetat att hon varit gift eller haft en karl!
Än mindre är jag intresserad av vad han har haft för sig!
Så självklart läser jag inte mer än rubrikerna... Skulle ALDRIG klicka
mig vidare från rubrikerna och ge kvällstidningarna läsare på
sån skit.
Vad underbart det hade varit om ALLA bojkottade sån skit"journalistik",
så de insåg att det inte var lönt att skriv om sånt!

Det måste väl finnas viktigare saker som sker i världen?!


Kommentarer
Postat av: karin

Man måste testa allt minst en gång! :D

2010-04-09 | 12:06:51
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: