IDOL!


TV-nörd-varning igen!!!

Idol är igång igen och jag är så lycklig för det! *hihi*
Såg du första avsnittet igår?
Var ju två killar och en tjej som var riktigt bra!
Det låg inte SÅ stort fokus på de urusla. Det är bra, tycker jag...
Så slipper man sitta och skämmas framför tv:n.



Jon Sindenius - vinnare av idol 2009?
Kanske lite väl tidigt att säga, men jäklar vad bra han är!




Felix Västerhamn har en härlig röst att lyssna på, tycker jag!



Durna Erdebilic hade också riktigt nice röst!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag får nog kolla Idol i år, bukar aldrig göra det så jag är ganska off. Men jag gillade verkligen Jon. Jag skulle nog satsa en slant på att han går ganska långt!

2009-09-10 | 10:47:36
URL: http://carlinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: