ÅH, vad inspirerande!


Aftonbladet kan verkligen skriva en massa skit,
men ibland så hittar man då ett guldkorn!

Läs denna artikel och bli inspirerad: (!!!)
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5817824.ab

Jag tyckte att allt i artikeln var bra, men det jag fastnade
mest för var:

DANSA! (Jag fattar inte varför jag inte dansar varje dag!)

SJUNG! (Det gör jag i bilen och det får räcka, så folk slipper
höra eländet!)

VÅRDA DINA RELATIONER! (Jäklar vad tråkigt det är att vara
vuxen och kolla i sin kalender för att hinna träffa sina vänner!
Jag måste bli bättre på att TA tid till detta!!!)

FROSSA I OPTIMISM! (Vet inte om jag skrivit om detta
förr, men jag har under det senaste året jobbat jättemycket
med detta - och OJ, vad underbart det är att slippa oroa
sig för saker och ting! Om jag inte kan göra något åt en
situation, så låter jag bli att oroa mig. Och om oron kommer
smygande så tänker jag: NEJ, jag väljer att inte lägga
fokus på det - jag väljer att fokusera på allt positivt!!!
JAG styr mina tankar!)

Vad tänker du om artikeln och allt detta
"så-mår du-bra-prat"?


Kommentarer
Postat av: Sara

De syns visst att de är hon ju :p

Men visst har hon förändrats lite genom åren. Jag diggar den höööööögt skurna bikinitrosan :p



De går bra med renoveringen. Började med sovrummet i helgen. Snart ska de börjas med tapetsering nere. Så om det går enligt planerna så ska vi kunna börja möblera där inom 2 veckor. Wohooo!!



Bara en vecka kvar nu vännen :) Laddad??



Kram kram!

2009-09-28 | 11:29:11
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack så mycket! jag är inte riktigt nöjd men det får duga :P

2009-09-28 | 18:32:30
URL: http://olinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: