Varning till alla som har trädgård!


Tidigare idag var jag med om en läskig sak!
Nämligen en otäck, övernaturlig och besatt syrénhäck!
Jag överdriver inte; likt den onda dockan Chucky så fick vår fem meter höga syrénhäck liv
och gjorde allt för att stoppa mig och min make från att såga ner "skiten" och köra iväg med den.

Seed of Chucky

Häcken, som jag nu döpt till the Evil Hedge, rev oss på armar och ben.
Den fällde krokben på oss, trasslade in sig i sig själv när vi försökte kasta gren för gren
upp på släpvagnen, slog oss i huvudet och skrek "Ge f-n i mig!".
(ok, det sista var kanske bara i mina öron, men ändå....)

Skämt åsido...
Något j-vligare i trädgårds-väg har jag aldrig varit med om! Vass som bara den
och mycket otymplig att både kapa ner och forsla bort.
Om du har en syrénhäck: se för tusan till att den inte blir för hög så du till slut måste
kapa ner hela (när den blivit så gammal så den knappt har några blommor).
Om du planerar att skaffa en syrénhäck: tänk om!!
Om du inte följer mina råd så får du skylla dig själv om du råkar ut för the Evil hedge!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men herre min ge...!!!!!! HAHAHAHAHAHA!!! Du kan verkligen skriva med inlevelse du å :)

Fatta... snart blir vi så gott som grannar du och jag :)

2009-05-17 | 12:09:43
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Linda

Ah jag surfade runt på lite olika bloggar o så såg jag nog att du kommenterat ngngstanns o sedan så vips hamnade jag här,ursäkta att det tagit lite tid att svara på din kommentar,har helt enkelt missat den men nu så!

roligt att du gillar min blogg, jaa jag älskar att inreda!Idag skall vi göra en upphöjd rabatt hoppas på att det blir klart idag! Ja vi fixar & donar med vårt hus konstans=)

Ok Fun Light är inte bra alltså,hm stört att de en sfår sälja skiten,men hade det varit så farligt så hade de väl inte fått sälja det väl??

Får gå över till ngng annan saft blev misstänksam nu=( Man tror ju den skall vara bra inget socker o sådär..men får leta upp ngn annan nyttig saft helt enkelt.

Hoppas du har haft en bra helg?



2009-05-17 | 12:25:18
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: