Kjelle, Kjelle!!!


SVT får sällan hjälp med sina tittarsiffror av mig.
De har inte mycket att erbjuda, enligt mig.
MEN - "Stjärnorna på slottet" kan vara underhållande!
Speciellt om de hittat några roliga deltagare.
I år har de hittat en av mina favo-kändisar i Sverige:
Kjelle Bergqvist!!!
Han är så coooool! Eller hur?
(Kom att tänka på en gammal "kult-film" med honom: Besökarna! Den måste
jag leta upp och kolla på snart...)

Att placera Kjelle Bergqvist i samma slott som Björn Ranelid känns
otroligt roligt! Det bara måste bli bra!!
Förresten, såg ni när Peter Magnusson i "Fredag hela veckan"  gjorde parodi
på Ranelid? Haha... Så jäkla roligt!!! Kolla in hela klippet, för det "växer"!



Som sagt... Det blir spännande att se Bergqvist
och Ranelid spendera några dygn tillsammans. Eller vad säger du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: