Remake på Dirty dancing?!


HUR många gånger har man sett "Dirty dancing"?!
Ojoj...Den är ju så bra!
När man var yngre varvade man den och "Grease",
såg dem varannan gång och njöt!



Nu pratas det om en remake på filmen!

www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article5671009.ab

Men är det lönt?!
Kan man verkligen komma upp i den "klass" som
originalet har? Det blir då en utmaning!
Men om remaken blir verklighet, så ska jag självklart se den!
Zac Efron är tydligen påtänkt... *hm*
Han känns lite barnslig i jämförelse med mannen Patrick Swayze,
enligt mig!

Vill du se en remake?
Vilka skulle du vilja ha i huvudrollerna då?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Är det inte så att du till och med kan alla/samtliga repliker i Dirty dancing?



//Lotta

2009-08-21 | 21:49:15
Postat av: malin-heléna

Nej, nej Nej!! Det kan dom väl inte göra?

Lika som du verkar göra, så älskar jag verkligen denna film. Att göra en ny version skulle nog aldrig komma i klass med orginalet.

Och kanske vissa repliker ändras (skandal) och kanske händelserna sker lite annorlunda än i orginalet ( ve och fasa).

Haha..

Men nej, kommer det en remake så kommer jag nog inte vilja se den.



Jasså? Bor du i Hälsingland du? :) Jag är här ifrån från början ja. :) Från Hassela, om du vet vart det ligger. Lite utanför Hudiksvall.

Har mamma, pappa och syster kvar här uppe. Och alla andra släktingar med då, så det blir några resor om året hit. :)

2009-08-22 | 19:16:57
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: Anna Brolin

NEJ!!! det ska vara orginalet inget halvtaskigt till kopia :-(

2009-08-22 | 21:27:17
URL: http://www.familjenbrolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: