Money, money, money...


Igår vann en man i Helsingborg drömvinsten på Lotto,
oootroliga 214 miljoner kronor!

VAD skulle man tagit sig till med alla dessa pengar?
Vad skulle du gjort?
Sagt upp dig?
Rest?
Köpt vaddå?
Gett bort hur mycket då?

Frågorna är många...



Jag vill gärna tro att jag skulle börja med att ge bort en STOR del
av pengarna, till behövande. Men jag skulle vara livrädd för att
det bara var en liten del som verkligen kom fram...
Sedan skulle jag köpt lyxiga presenter till mina nära och kära.
Tänk vad kul att kunna bjuda med ett helt gäng på en lyxresa!
Att ha ett hus på något varmt ställe hade inte heller varit helt fel. Man
hade ju haft råd att vara ledig när det är som jävligast väder här hemma...
Men jag skulle nog inte sagt upp mig på jobbet.
Jobba heltid hade det då inte varit fråga om, utan 25-30% kanske
hade varit lagom. :)

Oj, vad min fantasi skenade iväg...
Nu vill jag gärna läsa om hur din fantasi skenar iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: