I brist på fantasi....


Jag hittade den här listan hos Cosmo! (cosmopolitan.se)
(Kopiera den gärna till din blogg!)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Första litteraturseminariet (i en kurs som jag går) var lätt som en plätt!


Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov (hemma från jobbet idag)


Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här vid datorn, chattade med Stinis på Facebook.


Det sista du sa högt: Puss! Kör försiktigt och lås dörrn är du snäll!


Det senaste någon sa till dig: Puss! Krya på dig nu då. Hejdå!


Vad har du druckit idag: Ett glas c-vitamin med jordgubbssmak - mums!


Vad var det senaste du åt: Fil och fruktmusli - min eviga frukost! Ananasbitarna i muslin är så god!


Vad var det senaste du köpte: Lunch på X2000, på väg hem från Skåne


Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit


Vad är det för väder hos dig nu: Snöstorm! Ser knappt ut genom fönstret (ej pga av de skitiga fönstren, utan pga av snön! Hihi)


Godaste glassmaken: Meloooooon!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!


Sover du tungt: För det mesta


Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan!


Trivs du med ditt jobb: Ja, med de goa barnen!


Favoritklädsel: Jeans och en tröja...Trökig jag är.


Favoritlåt just nu: John Mayer, Free falling!


Vad ser du om du tittar till höger: Pennburkar och en svart liten värmeljusstake, gratulationskort till maken bl.a


Vad gör dig glad just nu: Att alvedonen börjar hjälpa!


Vad ska du göra härnäst: Förflytta mig från datorn till tv-soffan...


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Sådär måste jag säga...


Favoritgodis: Karamellkungen (jag vet att det är många sorter, men det är just det jag gillar!) och POLLY!


Kläder just nu: Makens svarta fleecemorgonrock!


Sommarplaner: Bl.a åka med husvagnen till Dalarna. Längtar!


Hur många kuddar sover du med: 0-1


Spelar du något instrument: Hahaha - verkligen inte! Har inte ens spelat blockflöjt när jag var liten!


Morgon eller nattmänniska: Inget av dem faktiskt! Tycker om att sova ut, men är sällan pigg på nätterna ändå!


Vad är viktigast för dig: Familjen och vännerna!


Är du kittlig: Ja, som tusan!!!


Snarkar du: Nej


Stjärntecken: Lejon


Äckligaste insekten: Är inte SÅ rädd för nån insekt...men äckligaste djuret jag vet är fladdermus! Fy tusan!!!


Längtar du mest efter just nu: En skål med godis att ta med till tv-soffan... *hihi*


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

"en skål med godis i soffan" lät göttans. hihi. ;D



Jag har inte gjort den än, men ville kolla receptet. Så jag vet vad jag ska köpa. :) (ska "storhandla" idag)

Ja, det är super skönt på gymmet. :) Det enda jag kan störa mig på, där jag går, är att det inte är något "toppklassgym" sådär så folk som är där är inte så fokuserade ofta. Som igår så var det 2 "tanter" (kallar dem tanter fast de var inte riktigt det ;) ) som satt vid varsin träninksmaskin och bara pratade. De gjorde inget!!!! Blir galen när de blockar och sinkar ner för andra liksom...

Men det annars är det toppen. ;P

Vad härligt med Thailand!! Jag har aldrig känt att jag velat åka dit förr, men nu på senare tid har det börjat locka mer och mer faktiskt. :)

Ja, men då vill man ju se bra ut på stranden i alla fall, så det låter som en bra målsättning liksom. :)



Ha det bra. Kram.

2010-01-27 | 10:39:45
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: