Grooooove!


När jag var liten ville jag bli dansare när jag blev stor.
Jag gjorde dans efter dans, tränade på mitt rum och
visade sedan de för mamma och pappa i vardagsrummet.
Sedan ändrade jag något steg i dansen och ville visa den igen.
Och igen. Och igen.
Pappa har berättat nu när jag blivit vuxen att han aldrig såg någon
skillnad mellan danserna, men han lät mig underhålla honom ändå!
Och lade till "Ja, nu blev den nog lite bättre när du ändrade det där steget".
Hahaha... De har inte haft det lätt mor o far!

Jag drömmer nog egentligen fortfarande om att bli dansare.
Blev sjuk av avund när jag var på Britney Spears konsert
- jag ville vara en av bakgrundsdansarna!
Så det ska jag satsa på i mitt nästa liv.
Men jag tror att jag ska bli Justin Timberlakes bakgrundsdansare. Hihi.

Här är en som börjat träna på dans i tid, minst sagt:


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Wooooow, f*n va cool!!! Älskar när barn dansar. När de är sååå grymma. Man blir helt häpen.

Dans är helt underbart. Saknar dansen jätte mycket. Under 3 år var det liksom varje dag för mig. Nu dansar jag inget längre. :( Hinner inte med när jag jobbar så varierat..



Sv: Ja, jag har nog varit "emot" thailand mycket just för det du säger att alla andra åker dit.

Men sen jag började på jobbet, har ju 2 thailändare där så har jag blivit lite sugen. :P

Men sedan är det en annan stoooooor anledning varför jag tvivlar lite.... flygresan!! Jag är så otroligt flygrädd. :(

2010-01-28 | 21:45:09
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/
Postat av: Bitta

Jag såg en duktig dansare på fritids i måndags, han går i tvåan. Jag blev jätteimpad!

2010-01-28 | 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: