Yippie - bokrea!!!


Ikväll har jag varit på "förfest" på stans bokhandel.
Imorgon börjar ju bok-rean, men redan nu
 fick man nu lägga undan de böcker man ville ha.
Pga. strikta regler fick man inte ta med böckerna hem idag,
men i gengäld fick man 10% extra rabatt.

Jag ÄLSKAR bok-rea!
Jag tyckte att det var kanon att gå och njuta bland böckerna
redan ikväll, när det inte var packat med folk.
Det är inte kul när man knappt kan nå böckerna,
och svettigt blir det...

Jag hittade ganska många fynd! Bl.a dessa:

Mr Tourette och jag

Känn pulsen slå

(Om du inte läst Bernys första bok,
"Vingklippt ängel" så tycker jag att du ska
göra det! Den handlar om hennes liv
som psysiskt sjuk och missbrukande.
Man får bl.a läsa om när hon läggs in
på behandlingshem. Den boken var
JÄTTEBRA OCH GRIPANDE, så nu hoppas jag att denna
är lika bra.)

Tusen strålande solar

Medmänniskor


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Till och med jag funderar på att åka på bokrean iår!! Haha.. Jag brukar ju inte läsa så mycket böcker. Men jag har tänkt bli mer insatt på välmående, både kroppsligt och till sinnet. Så vad är då bättre än att köpa böcker om det. Och bokrean är ju bra tillfälle att sätta igång då. :)



Sv: Ja, jag har med tänkt över det med musklerna. Jag ser ju med blåtta ögat att jag fått mycket mer muskler över hela kroppen. Men det är ändå tungt att se vikten vända uppåt igen..



Jag älskar pannkakor med!!!! Pannkakor är nog det bäsat som finns, ever! Det är ju nästan som efterrätt till middag! Kan det bli bättre? hahaha..



Kramar.

2010-02-24 | 22:17:46
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: