Vuxna som beter sig som idioter...


Här kommer en lite sen reaktion,
men JISSES - vilka idioter som var med i Robinson detta år!
Var hittade de t.ex Jimmy och Anders?!
Barnsligare karlar får man då leta efter...
Läste nånstans att "om Hasse hade kommit på vår
final-fest så hade vi bara slagit vad om vem som
skulle skalla honom först" eller dylikt.
Det är verkligen ett helt sjukt uttalande!!!
Någon hade tydligen slängt ur sig att de trodde
att Hasse nu satt på mentalsjukhus, för han var så störd.
Jag som jobbar i skolan tänker direkt:
"Wow, vilka fantastiska förebilder!".
Jag blir så förbannad!!!


Men i lördags blev jag extreeeeemt glad när Hasse
tog hem segern. Det var bara underbart att Jimmys
beteende ledde till att han förlorade. Gött!

 


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Håller med dig helt och hållet!

Tyvärr finns det allt för många idioter som bara pratar skit och skrävllar som bara den. Usch.. blir galen jag med.>.<



Sv: Ja, magen är vekrligen svår att få fin, men nu ska jag köra detta tärningspasset minst 3 dagar i veckan och se vad som händer. :)Jag kämpar ju på med kosten, man måste ju få bort fettet på magen med om det ska bli resultat. (det som är svårast för mig)



Jag såg finalen på PH igår. :) Har du sett det eller ser du allt i rätt ordning?

Jag har dock inte sett alla avsnitten, men när det jag haft tid har jag sett då och då. Det är ju lite roligt, av någon helt galen anledning. :P Haha.. Ibland skäms man nästan över vad man kollar på! ;)



Kram.

2010-02-03 | 23:07:24
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: