VÄRLDSNYHET! VÄRLDSNYHET!


Ni har väl inte missat att läsa Aftonbladet idag?!
De har deras största nyhet någonsin idag:

"Här börjar Faddes nya singelliv - med botox"
"Kolla in Faddes förvandling - se de exklusiva bilderna
från skönhetsingreppen!"
Man måste vara med i Plus för att se de fantastiska
bilderna! Jag ska genast gå med - för detta får jag
bara inte missa!!! Fadde är ju en enormt viktig och
intressant person! Han har gjort sig känd för en massa
världsomvälvande grejer!

Som sagt: har ni inte läst detta, så måste ni göra det nu!

Herregud, säger jag bara...


Intresseklubben antecknar...


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

HAHA!!! Så sant, så sant!

Jag fattar inte ibland hur de tänker när de väljer vad som ska synas först på sidan och så. Det är helt galet. Det måste finnas mer intressanta saker som sker i världen. :P



Sv: Ja, visst känner man sig så otroligt snygg! Men så är det så fort jag verkligne fixar mitt hår, då känner jag mig så prefekt liksom. :) Det spelar ingen roll om jag går i mjukisbyxor på stan eller så. Bara jag har fixat hår och gärna lite mascara så är jag nöjd. :)

Klart man vill klippa sig och så innan man ska åka på semester. Då om någon gång vill man känna sig fin liksom. När man varit där några dagar och fått fin färg på kroppen och så. :) Härligt härligt, jag är sjukt avis på dig ska du veta. ;)

2010-02-08 | 19:04:58
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: