Superviktigt inlägg!


Rubriken ovan är kanske lite överdriven...
Men jag driver bara lite med mitt totala blogg-hjärnsläpp!


Ännu en superintressant lista kommer här:


Jag har:

(X)=ja!
(/)=nja...


( ) snott den här listan från någon

( ) rökt en cigarett

(/) varit full

(X) varit kär

( ) blivit dumpad

( ) fått sparken

 ( ) rymt hemifrån

(/) gått på en blinddejt

( ) varit kär i en lärare

( ) skolkat

( ) sett någon dö

(X ) varit kär i en av mina internetkompisar

( ) varit i Kanada

(X) flugit

( ) ätit sushi

(X) åkt snowboard

( ) crowdsurfat under en konsert

(X) älskar eller saknar någon just nu

(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi

(X) gjort en snöängel

( ) haft ett te-party

(X) byggt ett sandslott

(X) lekt uppklädd

(X) hoppat i en lövhög

( ) fuskat när du spelat spel

( ) använt ett falskt id

(X) tittat på en solnedgång

(X) varit med i en jordbävning

( ) sovit under stjärnorna

( ) blivit rånad

( ) vunnit en tävling

(X) varit i en bilolycka

(X) hatat ditt utseende

( ) varit vittne till ett brott

( ) varit besatt av post-it lappar

(/) varit vilse

(X) varit i andra ändan av landet

(X) simmat i havet

( ) känt som om du håller på att dö

(/) gråtit dig själv till sömns

(X) lekt polis och rånare

(X) sjungit karaoke

(X) busringt

( ) fångat en snöflinga på tungan

( ) dansat i regn

(X) gjort upp eld på en strand

( ) förstört en fest

(X) åkt rullskridskor

(X) fått en önskan inslagen

( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne

( ) kysst en spegel

(X) sjungit i duschen

( ) limmat fast din hand i något

( ) fastnat med tungan i metall

(X) suttit på ett tak

( ) pratat i telefon i mer än sex timmar

( ) stannat uppe hela natten

( ) inte duschat på en vecka

(/) blivit tillsagd av en främling att du är het

( ) brutit ett ben

(X) fångat en fisk och sen ätit den

(X) skrattat så mycket att du gråtit

( ) fuskat på ett prov

(X) haft en Britney Spears-skiva

 


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Sv: Aa, det var gottit det där. :) Jag har också sådana sötsug jämt. Därför ska jag mixa lite med kesella lätt och keso för att hitta bra alternativ till kakor och sådant på vardagarna. Det är ju så onödigt att äta sånt var dag liksom. Men ibland är det nästan nödvändigt att äta onyttigt med. ;) hihi..



Ja, jag får ingen lust av "stureplans livet" när jag ser sådana program. :P haha.. Jag klarar mig fint utan det känner jag. :)



Jag har haft en lång dag om inte annat. Jobbat och så, en vanlig dag liksom. :) Jobbar i morgon kväll med, sedan är jag ledig 4 dagar! Så skönt. :)

Hur lever livet med dig annars då? :) Jobbar och står i eller?

När var det ni skulle åka till thailand?



Kram

2010-02-04 | 22:18:44
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/
Postat av: Sara

Tack för inbjudan vännen! :) Men tyvärr så har jag andra planer. Jag ska göra något som jag har gjort de senaste 4 helgerna - nämligen jobba :( Femte helgen i rad nu. Men jag försöker att inte klaga utan tänka på pengarna ist :p



Köp er en slunga! De är så värt de. Även om de inte kommer mycket snö nästa vinter kanske så kanske de kommer ännu nästa. Och då har ni en slunga. KÖP!!!



Ha en mysig helg! Puss & kram!

2010-02-05 | 12:21:01
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: