"Kniven mot strupen"


Igår kväll tittade jag på "Kniven mot strupen",
som jag alltid gör på torsdagskvällarna.
Jag tycker att Alexander Nilson, som är den
"elake kocken", är så rolig och bra! Han försöker rädda restauranger
som är på väg "utför". Låter inte så kul kanske,
men jag vill inte missa ett avsnitt!



Det enda som är negativt med programmet är att jag
inte njuter riktigt lika mycket på restauranger längre!
Nu har man ju fått se hur det ser ut i vissa kök... Urk!

Nu stormar det om programmet, ser jag på Aftonbladet.
Ägaren som det handlade om igår tycker att han blivit
felbehandlad på alla möjliga sätt. Nu stämmer han produktions-
bolaget. Jisses, säger jag... Läs bara följande citat om ägaren:
"Enligt Savci blev restaurangen även lovade varor och tjänster
 till ett värde av 4 miljoner kronor – men det de fått
hittills ska vara långt under den summan."
Ojojoj...Haha. Var glad för den hjälp du fick istället!!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6590098.ab


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihihihi! Talar om när vi ses :)

2010-02-12 | 17:21:14
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: