Hiss och diss!


Jag vill börja med en FET DISS:

VARFÖR i hela friden måste de alltid ploga vägen utanför vårt
hus sent på kvällen?! Oftast har man lagt sig och då blir det
så skojigt att man måste börja med att skotta bort ploghögen
innan man kan köra ut från gården, när man ska till jobbet
morgonen efter!
Jag blir tokig!!! Jag måste ju för tusan kliva upp en kvart tidigare
på morgnarna för att hinna med den skiten.
Imorse var det stenhård snö som jag knappt kunde rubba!

Märks det att jag är LESS på denna vinter nu??!!!
*grrrrr*




Jag måste avsluta inlägget positivt, så jag HISSAR:
Melodifestivalen!
Jag har hört många som tycker att det bara är skit nu för tiden,
både själva programmet och låtarna...
Men jag tycker att båda delarna är kanon!
Det är så mysig lördagsunderhållning!
De får absolut inte börja ha bara EN tävling igen
- jag älskar upplägget med många deltävlingar.
På det sättet får man många trevliga lördagskvällar
och till slut stundar en final där det faktiskt till 90%
är bra låtar! (Vilken skillnad från förr, då 90% var skit.)


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Jag håller med om din diss. Snön är det inget fel på, men de som plogar tänker ju inte!!! Vi har samma problem med att komma ut från parkeringen med vår bli när plogbilen har åkt förbi..



Hissen... hum.. jag har ju delade meningar till detta med deltävlingar i melodifestivalen. Negativt för att jag tycker det blir för mycket. Men mycket positivt för att det blir fler bättre låtar på slutet, som du säger. :)



Sv: Ååh, jag vill med ha 60 grader varmare. ;) Det lät fint. hihi..

JA!! Klart vi ska köra hårt denna veckan! :D Som bara den, jag ska faktiskt dra fram min orbitrac nu och köra ett redigt pass. :)

Kramar.

2010-02-22 | 18:10:24
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: