Svårt att komma till...


Nu ska jag ta tag i mitt liv igen - och börja gymma tre ggr i veckan!

Jag var på gymmet igår och stötte på samma problem som vanligt:
Det är svårt att komma till vid hantlarna och vissa av maskinerna,
som är framför speglarna!
Där hänger de unga killarna heeeela tiden!
De verkar inte alls bry sig om något annat än att träna överkroppen,
och tydligen är det väldigt viktigt att se sig i spegeln.
Jisses, säger jag... Visst hamnar jag också framför spegeln när jag gör
ett par övningar, för att se att jag gör rätt (inte fuskar) - men
jag tränar ju inte bara överkroppen! Jag har förstått att det kan vara
bra att träna olika muskelgrupper vid olika tillfällen under veckan,
men dessa killar har jag ALDRIG sett t.ex vid maskinerna som
tränar benen.
Jag måste försöka passa in tider när de unga killarna inte är där,
för som det är nu så kommer jag faktiskt aldrig till vid vissa maskiner,
som jag vill använda.

I-landsproblem? Visst, but still annoying...


Kommentarer
Postat av: Sara

RING MIG!!! Jag hakar gärna på! :)



Ja... Köket ja. Nu har jag plockat ur de mesta tror ja. Pappa är här och fixar med elen, kylskåpet står ute i matsalen, bestick å tallrikar står i badrummet... ja, allt är i en enda röra!!! Hade Krille jobbat hemma så hade allt gått så himla fort. Men så är icke fallet nu. De får ta den tid de tar. Men som de låter på Krille så har han gjort upp en bra plan :)



2010-04-10 | 11:55:56
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: