S-U-V-E-R-Ä-N!!!


Jag läste en sådan fånig nyhet om Brolle på Aftonbladet idag
(Polisen hade stoppat honom två ggr igår, för trasigt lyse och felparkering - wow!).
Igår såg jag även en bit av hans nya musikvideo.
Den var "lite väl", tycker jag...Många tutt-lisor runtom honom. :/

MEN - nu fick jag upp ögonen för denna karl igen.
I somras såg jag Brolle på Diggiloo. Han var skitbra!!!


Vi satt alldeles vid "catwalken". Jag hade fullt upp med att fota alla artister! :)


Detta gamla klipp är verkligen värt en titt - du måste lova mig att se HELA klippet,
annars ser man inte Brolles fulla talang. :)


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Åhh, Brolle är ju sååååå snygg(!!) och helt underbar! (Säg inget till min pojkvän, haha. ;)

Jag gillar Brlle as mycket, hade så gärna velat se honom som Buddy Holly med, men tror chansen tyvärr är slut nu. :(



Sv: ja, så länge du menar dessa 95 kr biljetter SJ skryter om så har jag en hemma just nu. ;) Men det var bara hemsedan. dit resan kostade några hundralappar mer dock..

Roligt att jag kan sprida lite glädje med den nyheten i alla fall. ;)



Ja, jag hann (orkade inte) se Anna anka idag, får göra det i morgon på dan istället. :)

Nu ska jag sova i alla fall.



kram.

2010-04-02 | 00:41:59
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se
Postat av: Lotta

Alltså, det är grymt! snacka om att man får gåshud av detta framträdande! Han är så jäkla bra den grabben!



/Lotta

2010-04-02 | 15:15:12
Postat av: Pia

Ja han är grymt bra!!!! Min absoluta favorit!

2010-04-05 | 20:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: