Boktips!


Jag kom på att jag glömt att tipsa om en RIKTIGT BRA bok,
som jag läste när jag var i Thailand.

El Choco : svensken i Bolivias mest ökända fängelse

El Choco handlar om en svensk som hamnar i Bolivianskt fängelse,
efter att han försökt smuggla knark till Sverige för att bli av med gamla skulder.

Hans berättelse om livet i fängelset är HELT OSANNOLIK!
Man kan inte tro att det han berättar är sant.

Jag skulle vilja säga att du MÅSTE läsa denna bok!
Du förflyttas till ett helt sjukt ställe och lär dig om hur det
kan se ut i andra länder (tror absolut att de svenska
fängelserna fungerar annorlunda!).

Snälla, lova mig att du läser denna bok! :)


Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

sv; vad kul att höra :D det är det vi vill göra, få folk att skratta och må bra!

2010-04-13 | 11:54:13
URL: http://skeppargatan.blogg.se/
Postat av: karin

Mm det är lite svårt att matcha långklänning tycker jag.. men det är väldigt fint :)

2010-04-13 | 12:32:10
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: