Yippie - yoga!


Idag vill jag HISSA
YOGA!!!

Det är en så underbar träningsform!
Äntligen har jag hittat något som jag kan längta till!
Jag är inte en person som kan njuta av en promenad
(så länge jag inte får leta efter svamp!) eller tycka
att en joggingtur rensar hjärnan.
Nä usch...

Men yoga är så härligt!
Man blir både tränad och avslappnad.
Perfekt för mig, som kan vara så stressad i vardagen.
Har du provat yoga?
Vad tycker du om den träningsformen?

Jag vill DISSA
det faktum att godis är onyttigt.
(jag vet - skrev om det igår. Men du får stå ut med det,
för jag genomgår ju en kris!)


Kommentarer
Postat av: Sara

Kris??? Vad för kris? Inte allt för allvarlig hoppas ja. Men usch! Nu blev jag orolig vännen!!!

2009-09-10 | 12:36:58
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: