Jag är helt tagen av "Inlåst"!


Nu har det andra avsnittet av "Inlåst" visats och
snacka om att jag är tagen!!!
Vilket BRA program!

När jag tittar på hur ungdomarna har det i det
"fikiva fängelset" kan jag inte låta bli att tänka:
"Ska fängelset skrämma folk från kriminaliteten,
eller ska det hjälpa dem ur den?"
Om ni förstår hur jag menar....
Är det mest "skrämselpropaganda" eller hjälp som
de intagna får?

Jag läste en intressant artikel på aftonbladet.se:
http://www.aftonbladet.se/debatt/article5920106.ab
Läs den!!!
Inte klokt att det är som det är...


Kommentarer
Postat av: Marie Lindqvist Essawi

Den serien har jag missat men å andra sidan hinner jag inte följa annat än lyxfällan såsom min vardag ser ut. Egentligen är jag lika mkt tv-nörd somdig... men men.. min tid kommer som jag brukar säga.



Vilken oerhört snygg och läcker blogg du fått till. Grattis =)



Kram

2009-10-09 | 17:28:06
Postat av: KATTEN

Men åh jag missar det programmet hela tiden :(

2009-10-09 | 22:30:22
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: