Förlåt om jag blir tjatig...


...men jag älskar programmet "Inlåst" på TV4!

Jag har inte sett alla avsnitt, tyvärr.
Men jag tänker "betala in mig" på TV4 Play för att se alla avsnitt,
för det är SÅ bra!

I går tittade jag i alla fall...och grät som vanligt!!!

"Inlåst" handlar ju om unga grabbar som är på väg att bli
riktigt tungt kriminella. För att få dem att ändra bana så har man
låst in dem i ett "fiktivt" fängelse, tillsammans med ex-kriminella
som är där för att stödja dem.

Detta program är SÅÅÅÅÅÅ GRIPANDE!!!
Om du inte har sett det - gör det!
Man ser verkligen de "trasiga" tonåringarna, som står bakom
rubriker i tidningarna...

I gårdagens avsnitt handlade det mycket om pappor,
då ALLA grabbar i programmet har en icke fungerande
relation med sin far.
Visst är det intressant?! Och så fruktansvärt sorgligt?!

Se här:



Det enda jag vill göra när jag ser detta program är att krama grabbarna!
Ge dem trygghet och kärlek.
Men de kan nog bara hjälpa sig själva, tyvärr... Men stödet från de ex-kriminella
kommer nog vara ett enormt stöd!

Jag är så känslig när jag ser det här programmet så jag nästan blir rörd till tårar när
en av grabbarna visar respekt för "fängelseledningen" och tar i hand. :) Jag blir stolt!
*hihi*


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var en bok där alla Kalle Anka-figurer var barn. Jag passade alltid på att läsa den när du var och åt : ) Har du glömt den!!! Jag minns det som igår : ) Var såååå avis på den boken.

2009-10-31 | 17:51:36
URL: http://surrfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: