Fjortisvarning!!!


Ta min rubrik på allvar (!) och sluta läsa här
om du inte orkar med fjortis-joll! Haha...


Ola Svensson ska vara med i Melodifestivalen!
Underbart!
Eller hur?!
Jag vet att jag borde skämmas...

Att vara 28 år och vara ett stort fan av denna fjortis-idol
är lite...udda kanske?
Men det är inte alls konstigt,
för jag älskar all musik som får en att vilja dansa!
Och jag uppskattar verkligen människor som lyser
positivitet!
Ola gör verkligen låtar som "uppmanar" till dans!
De är så uppiggande!
Och det syns att Ola älskar det han gör, när han står på scenen.


Om jag är på väg till jobbet en "tidig" morgon och 
känner mig lite låg så är det bara att lyssna på
en av Olas låtar på hög volym i bilen
- och vips så är man "på g" igen!!!
 Prova det nån gång vetja - jag lovar att det fungerar! ;)


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Öööhm... jag låtsas som att jag inte läst detta inlägg.. Haha!

Jag kan inte säga att jag tycker att han är speciellt bra. :P



Jag önskar att jagvar lika duktig som du är!!! Bara godis på lördagar. Kan inte du bli im "förhörare"? :P Jag lovar här och nu att bara äta onyttigt på lördagar!

Så kan du kolla upp mig ibland. hihi.. ^^

2009-10-14 | 23:06:46
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: Sara

Vadå fjortisvarning? Är de pensionärsvarning att gilla Lasse-Stefans å la?? :p Inte för att jag gör de, men du förstår kanske hur jag menar.



Är vi kloka tycker du? Snarare lite vridna som över huvudtaget har tänkt på att de är svårt att lassa in mat i munnen med vänster hand, hahahaha! :)

Men de var bara en liten tanke som for igenom min skalle igår :p



KRAM KRAM!!!

2009-10-15 | 11:32:58
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: