Störiga busschaufförer...


Jag är irriterad!
(Det var väl ett tag sedan nu?)

Jag är såååå störd på busschaufförer som DEMONSTRATIVT ska
visa att de faktiskt har rätt att köra ut från bussfickan PRECIS
NÄR DE VILL om hastighetsbegränsningen är högst 50 km/h.

"Hahahahaha, (ska läsas med mycket elak och skadeglad stämma!),
nuuu svänger jag ut MITT framför den där bilen!!!
Trots att det inte kommer en till bil så långt ögat når sedan!"

Jäklar vad irriterande!!!



Jag blir frustande arg bakom ratten...*grrrrr*


Kommentarer
Postat av: Mattias O

Det är bara att lägga sig på tutan, det har jag gjort några gånger när de svängt ut precis när man är på väg om. Alltid lika roligt att tuta lite :)

2009-11-11 | 09:54:03
URL: http://orcusnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: