Jul jul, strålande jul...


...Okej, det kanske är liiiiite tidigt ännu.
Jag är egentligen en sådan som håller på traditionerna
och vill inte ha någon jul ALLS innan advent,
dvs. ingen julmust, vörtlimpa, julmusik eller dyl.

MEN - nu var det en go kompis som ville ha julmusiktips
och det är klart jag ska bjuda på min favorit!
Kan tillägga att jag uppträtt med denna låt, som
utklädd till Dogge Doggelito med "hängröv" och så vidare,
för mina kära elever när de hade "Småstjärnorna".
Hahaha... Jag mimade och hade tagit bort vissa ord i texten.
Sån är jag som fröken! Dvs. inte klok! Haha.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha ha ha....nu kom jag i en riktigt härlig julstämning! Dogge är så bra! Du gjorde ju verkligen succé hos dina barn när du uppträdde, jag vill minnas att dom tjatade på dig att göra om det flera gånger! Tänk om jag skulle ha haft en sån fröken på min tid, det skulle ha varit helt otänkbart.... vi fick istället sjunga psalmer och sånt skit!! Tur att tiderna förändras!

Kram!

2009-11-25 | 22:18:38
Postat av: malin-heléna

hihi.. jag önskar jag hade haft dig som fröken när jag var liten. ^^ Ler



Men? Vet du inte vad det är? :O Det som är det bästa man kan ha på julbordet!! Du får invänta tills jag ska göra det nu i december och se. ;) hihi..



Ja, jag var veg i 4,5 år som sagt. :) Började för att jag var sjuk. Hade bulimi och svåra ätstörningar.. Slutade äta typ allt, bland annat allt kött. Sedan har det bara hängt i länge, att jag inte kunnat tänka mig att äta kött igen.

Men förra vintern så kände jag att jag ville testa. Åt en hamburgare och var magsjuk resten av kvällen. :P Men jag är väldigt petig, äter inte mycket kött alls nu heller. Mest kyckling och fisk om det ska vara något.

2009-11-25 | 22:39:06
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: Sara

Klart att du får klaga vännen ;)

Men Krilles mamma fyller 60 hon å. Usch...Intalar mig själv att inte stressa :s



Tack för låttipset! :) Jag håller med Lotta! Tänk om man hade haft en fröken som du när man gick i skolan :)

2009-11-26 | 14:35:13
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: