Dåligt band, coola ungdomar...


Jag gillar VERKLIGEN INTE Kent!
Det är väldigt långt ifrån min musiksmak.
MEN - här kommer ändå en låt med dem!

Detta pga. att jag i fredags var på en kurs som handlade
om dans i undervisningen.
Då berättade lärare och elever från de estetiska programmen
på det "vanliga" gymnasiet och på gymnasiesärskolan om
deras samarbete. Inspirerande och rörande!

Särskoleeleverna berättade också om den enorma
grejen de fått vara med om: att medverka i Kents musikvideo!
Häftigt! Och de är så duktiga! Så kolla in bakgrundsdansarna!
Många av dem var med på kursen i fredags för att inspirera
oss lärare. Och det gjorde de verkligen!




Kommentarer
Postat av: Be

Jag är inte heller så förtjust i Kent...

2009-11-24 | 20:55:35
URL: http://onelittleword.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var faktiskt rätt lugnt där igår! vissa affärer var jag helt ensam i : ) Typ Veromoda å så : ) Jätteskönt!!! Men det lär ju öka på nu när lönerna kommer skulle jag tro!

2009-11-24 | 21:33:03
URL: http://surrfia.blogg.se/
Postat av: malin-heléna

Ja, vi har inte lika smak i allt. :P

Jag har rätt svårt för olika köttsorter sen jag var vegetarian. :) Bland annat nästan allt griskött.



Saffranskaka?? Menar du grynkaka!? :O :D Du är ju hälsing, du borde veta vad grynkaka och rörost är för något. ^^



2009-11-24 | 21:45:07
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: Annelie

När man hört historierna bakom videon är det ännu roligare att titta på den. Jakten på de gigantiska solglasögonen, hur de fick handmålas eftersom de fanns i alla andra färger förutom svarta. Jakten på dödskallen..osv osv.

Kent är bra.

Den här är super!

Eleverna (och inte att förglömma lärarna) är skitduktiga!! :-)

2009-11-24 | 22:27:23
Postat av: Sara

Jag vill inte glänsa med födelsedagar... Men svärmor fyller år den 8/12 (samt mina två kusinbarn samma dag), Krilles lillebror den 26/12 (alltså 2 dagar efter julaftonen) svärfar den 4/1, mamma och hennes tvilling den 5/1 och min kusin den 10/1. Har för mig att Krilles farmor eller morfar fyller år nu inom en snar framtid. Så du ska inte klaga på att din mamma fyller år ;) :p Jag gillar verkligen inte denna köptid på året. Usch! Stress stress och åter stress!!! Det gäller att man hittar sitt inre lugn denna kommande månad.



Tack själv vännen! Himla blött de blev :p

KRAAAAM!!!

2009-11-25 | 08:50:04
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: