Det här är jag - Nettan!



Denna blogg handlar egentligen inte om mig, utan om mina åsikter om diverse saker (om allt från tv-program till kommunpolitik). Man kan verkligen inte jämställa min blogg med en dagbok, så egentligen får ni inte veta så mycket om personen bakom alla åsikter.

Men om du ändå vill ha ett litet "hum" om vem jag är, så läs dessa frågor som jag svarat ärligt på:

FAKTA
Namn: Nettan
Smeknamn: Lilla Puh, Vesslan
Ålder: 28½!
Bor: i Bollnäs kommun

FAVORIT...
Plats: Krutön i solnedgången
Film: Den gröna milen, Titanic, Forrest Gump m.fl
Bok: Alla Mari Jungstedts böcker (om mord på Gotland)
TV-program: Spårlöst och Robinson
Mat: Oxfilé med potatisgratäng, bearnaisesås och vitlöksbröd

BRUKAR DU...
Gnälla: Ja, men jag kallar det "klaga", vilket låter bättre... :)
Sova: Ja, det är ett av mina intressen! Haha
Hata folk: Hata är ett för hårt ord! Men det finns människor som jag har mycket svårt att respektera
Lita på folk: "Folk" - nja! "Människor i min vardag" - ja!

NÄR...
Läste du en bok senast: Igår kväll.
Köpte du något senast: Idag, mat och godis
Sjöng du senast: Idag medan jag lyssnade på Spotify. Jag sjunger gärna - men illa!

VEM...
Gjorde dig riktigt glad senast: Maken som kom hem tidigare från jobbet idag!

HAR DU...
Tvångstankar: Nja...Har lite bacillskräck!
Färgat håret: Blekt det, ja!
Några piercings: Nej.
Bra självförtroende: Det skiftar.
Blivit kär i någon på nätet: Jag träffade min make på nätet för ca 12 år sedan, men kär blev jag nog inte förrän vi träffades på riktigt!

HUR...
Fördriver du tiden: Framför TV:n och datorn
Mycket pengar har du: Tillräckligt för att slippa leva på vatten och bröd i slutet av månaden i alla fall
Ofta städar du: Småstädar ofta, men storstädar nog var tredje vecka ungefär
Många stör du dig på: Inte såå många
Ofta träffar du din familj: Minst en gång per vecka.

ÄR DU...
Barnslig: Ja, verkligen!
Rolig: Jag gillar att dra historier och skrattar gärna åt dem själv! Haha
Pratglad: Ja - där stämmer verkligen mitt bloggnamn: I NEVER shut up!
Hälsosam: Försöker vara det under veckorna, men det är svårt när man inte gillar frukt eller grönsaker, och älskar godis
Blyg: Nej

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg design!!! Vem har gjort den???



Och btw... DU BOR I AAAAAAAAAARRRBRÅÅÅÅÅÅÅ!!!

2009-05-12 | 20:24:28
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: vickan

"ÄR DU...

Barnslig: Ja, verkligen!

Rolig: Jag gillar att dra historier och skrattar gärna åt dem själv!

Pratglad: Ja - där stämmer verkligen mitt bloggnamn: I NEVER shut up!

Hälsosam: Försöker vara det under veckorna, men det är svårt när man inte gillar frukt eller grönsaker, och älskar godis

Blyg: Nej" haha vi är bra lika på personligheten vi, älskar historier och skrattar ofta åt dom själv och pratglad :D

2009-05-12 | 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: