Väldigt lokal diss!


Om det är någon som inte känner till Bollnäs som läser min blogg,
så ber jag om ursäkt för att dagens diss är väldigt lokal...

JAG DISSAR:
parkeringen på Ica Kvantum i Bollnäs!
Vilken USEL parkering!
Den är så liten, krånglig, dåligt planerad och helt enkelt hopplös!
Ibland åker jag på Coop bara för att slippa
eländet att parkera utanför Kvantum.

Här måste ni vara MÅNGA som håller med mig?!


Oväntad hiss följer...
JAG HISSAR:
helgens urusla väder!
Ok, sol hade varit underbart - men den här helgen har jag kunnat
slappa till 100% utan att få dåligt samvete!
Så skönt att sova lääääänge och sedan bara vara inne
och mysa hela dagarna.

Men nu håller vi tummarna för fint väder framöver,
och särskilt till midsommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst e d härligt me lite regn ibland...inge dåligt samvete som sagt för att man sitter inne å ugglar...jag har blivit beroende av bejeweled :)

2009-06-14 | 23:10:54
Postat av: Anna

hmm ja regn i all ära MEN vi har översvämmning. Dammen är fylld till bristningsgräns så vattnet har börjat gå bakvägen upp mot huset :-( det riner ner regn vatten i massor i våran avloppsbrun som dessutom nyss tömts så det är absolut inte skoj.. Så slappa i all ära men det blir så mycket göra och dyrt i det stora hela.. Jag hissar SOLEN vill ha och mycket mer också tack!!



Kramar

2009-06-15 | 09:25:28
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Sara

Aha, på så vis. Kanske ska lägga en madrass på backen. Såg riskabelt ut att pyla på dänne uppe. Men han är väl stabil karln din? :P



Din diss - jag håller mä. Jävla skit parkering. Kostar man på att bygga om så kan man väl kosta på en bättre parkering. Lika på Hemköp, den är oxå dåligt tycker ja. När man kommer in på den så ska man helst göra en 180´sväng för att åka rätt.



Din hiss - jag har jobbat i helgen och i går när de regna så ville ja inget hellre än att ligga hemma i soffan under en filt framför en bra film.

2009-06-15 | 09:55:55
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: