SORG


En av mina stora idoler genom tiderna har gått bort. *snyft*
Michael Jackson prydde mina väggar i tonåren, och sedan
har jag fortsatt att lyssna på honom trots nya väggprydnader.
Hur många gånger i mitt liv har jag somnat till "Heal the world" på LP?
Hur många gånger har jag försvarat honom när någon nämnt pedofilanklagelserna?
Jag minns när jag och några kompisar gjorde en dans till "Black or white"
på gympan...*hihi*

En oooooootrolig artist har lämnat jordelivet.
Men jäklar vilken bra underhållning de får i andevärlden får nu... ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

Usch visst e d tråkigt, tycker synd om han. Han kanske blir lyckligare nu, hoppas. Dansade vi inte till Black or white i Arbrå på forum oxå...och uppträdde sedan med den på dansforum (hette det så) i Viksjöfors. Då vi även dansade cancan...jag dör va pinsamt d va!!!!!!

2009-06-26 | 20:25:32
Postat av: Sara

Ja, jag är ju en liten skit och dom brukar ju vara bruna :P :) Känns i fejjan idag kan jag lova, fast jag smörjde in mig flera ggr. Men men... så kan de vara.



Japp, 1 juli börjar jag nedräkningen på bloggen :)

Jisses amalia! Kan knappt fatta att de är sant! :)



Kram kram på dig vännen!

2009-06-27 | 07:18:11
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: