SEMESTER!!!


Nu är den underbara semestern här!
Jag tänker då på att verkligen ta vara på dagarna; att se allt som är positivt omkring mig.
"Vad skönt det är att ligga här i solstolen. Vad mysigt det är att vakna av
att fåglarna kvittrar utanför fönstret. Vad härligt att kunna styra över sin egen tid!" osv.

Tänkvärt citat:
"Det viktigaste är inte att lägga år till livet, utan liv till åren." 
- H Jones

(Men naturligtvis vill jag bli åtminstone 90 år! Men vad är de åren värda om
man inte tagit vara på dem?)

Kommentarer
Postat av: Sara

Semester schlemester! Usch fy å tvi! Jag vill oxå ha semester! Men självklart så unnar jag dig din semester vännen. Tro inte annat. Får vänta till nästa sommar ja :(

2009-06-22 | 23:17:12
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: