Jag ÄLSKAR att äta "ute"!


Jag vill HISSA:
att äta på restaurang!

(så länge Gordon Ramsey håller sig på avstånd! hihi)
Det är SÅÅÅÅ underbart att äta ute, oavsett om det bara är en snabb lunch
eller en härlig trerätters.
Man slipper laga mat och sedan ta rätt på all disk!
(herregud, jag har ju diskmaskin men det är ju ändå jobbigt att SÄTTA IN
disken! Vaddå i-landsproblem???!!)
Oftast tar det ju MYCKET längre tid att laga maten än att äta upp den
och det är inget vidare tycker jag!
Nej, tacka vet jag att bara sätta ner rumpan på en restaurang och bara njuta!
Det är vad jag ska göra ikväll!

Adjöken på er!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Håller helt med dig! Jag säger bara allinclusive!!

2009-06-11 | 20:50:26
Postat av: Theresa Modin

Jag älskar också att äta ute. Det är bland det bästa som finns, mat är livet;) Lite synd att det blir så sällan bara.

2009-06-12 | 07:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: