VAR HÅLLER DE HUS?!


Har DU sett herr Kantarell?!
Det har banne mig inte  jag!!!



Man hör folk som i veckan har hittat massor av dessa guldklimpar.
Man åker ut i skogen och inbillar sig att man ska ramla över en gul "skog".
Men näääää!
Inte ens där man förr hittat några få stackare fanns det någon...
HUR många timmar måste man spendera i skogen innan man hittar
ett sådant där drömställe, som "alla andra" har?!

Nä, jag får nog nöja mig med trattisarna...
För dem kan till och med jag hitta, när hösten kommer.

Eller har du nåt tips att dela med dig av?
Jag letar där det finns lite björk... Gör jag fel då?

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh!! Jag har helt tappat sugen på att packa nu.

Har inte börjat än, men dammsugit har ja nyss gjort iaf. Måste lägga mig och stödvila lite. Blev inte mycket sömn i natt.



Kl 10.30 ska jag dit. Men du behöver inte om du inte vill. Jag klarar mig. Känns bättre idag. Men även om det känns bättre så ska jag gå dit. Man vet ju aldrig. Kan ju vara nåt som inte stämmer.

Fick höra en ryslig sak idag på jobbet. En kille hade varit upp till Ljusdal till nån kotknäckare. Och kotknäckaren hade gjort kille förlamad från midjan och neråt, där på stället. Han trodde att kille hade diskbråck och tröck väl till eller hur de va, och pang! Så blev killen förlamad. Kan ju tala om att kotknäckaren har stängt sin praktik.

2009-07-23 | 11:29:51
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: