Sveriges bästa komiker!


När jag och Micke skulle köpa vår nya bil så ville vi först kolla upp
den hos Transportstyrelsen. Micke ringde och skulle då tala in bilens regnr;
typ Mikael, Kalle, Niklas och så numret.
Han försökte, försökte och försökte... Men förgäves!
Telefonsvararen kunde inte uppfatta vad det var för bokstäver.
Jag, mamma och pappa höll på att skratta ihjäl oss när Micke
efter typ 5 ggr skrek "NEEEEJ!!!!!!" i luren på frågan om "XXX, stämmer det?".
Hoho...Det var så skoj! Troligen var det Mickes skånska som ställde till det.
Micke gav mig irriterat luren och trodde att jag också skulle misslyckas.
Men vid mitt första försök så gick det bra!
Då kom jag att tänka på ett klipp på Youtube, med Sveriges bästa komiker;
Johan Glans!

Du MÅSTE titta på det här! I slutet kommer ett tillfälle då Johan hade det
lika besvärligt med skånskan och "automatisk röstsvar", eller vad man kan kalla det.
Haha..







Här är ett annat, riktigt bra, roligt och genomtänkt uppträdande av Johan Glans:



Vem tycker du är Sveriges roligaste komiker?
Magnus Betnér och Soran Ismail är tvåa och trea på min lista... :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Me like Johan, Björn & Robert!

2009-07-05 | 21:13:14
Postat av: vickan

hahahahah, jag sitter och skrattar sjukt mkt åt dom här ;D haha, otroliiigt bra och roliga!! de här är min humor de ;]]

2009-07-05 | 22:32:56
Postat av: vickan

& johan, björn och robert är mina favoriter också ;)

2009-07-05 | 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: