Paolo - han är kung!


Jag är en riktig tv-nörd, som de flesta av er vet.
Därför följer jag t.ex Robinson slaviskt.
Nu blir jag riktigt glad när jag läser att Paolo Roberto är den nya programledaren!
Han är ju så rolig och cool!
Jag fastnade till och med vid VM i boxning (eller dylikt) för att det var Paolo
som kommenterade! Så klockrena kommentarer! Haha...
Jag brukar ha svårt för folk som tycker att de själva är bra
(jantelagen - hejhej!I), men Paolo är en person som kommer undan
med den egenskapen enligt mig.


"Kung"!

Linda Isacsson passar bättre i "Bonde söker fru", som för övrigt också
är ett program som jag ser fram emot.
(Men okej - vi tar sommar nu och njuter av det först! Så kan vi efter en
lååååång sommar krypa upp i tv-soffan i höst!)

Kommentarer
Postat av: Lars Ahlström

För en gångs skull håller jag med dig!

2009-07-01 | 23:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: