Gammal favorit


I ett tidigare inlägg nämnde jag filmen Besökarna, med Kjell Bergqvist.
En svensk thrillerrysare från 1988, där även Lena Endre och Johannes Brost är med.
Har du sett den?

Jag blev så glad när jag hittade ett klipp på Youtube från det absolut bästa
i filmen! För er som inte är insatt; Brevbäraren letar de som bor i huset
för att han lovat arga Bergqvist att inte kasta posten på bron när det regnar
(de har inte köpt nån postlåda ännu). Medan postisen är inne och
letar familjen så kommer Brost, som är en spökjägare. Han tror att det är
postisen som bor där, och således är han som ringt för att få hjälp med
att det spökar i huset. Postisen letar familjen och Brost letar spöken!
Hänger ni med?

Roligt missförstånd! Haha...





Jag har sett filmen otaliga gånger, men tröttnar aldrig på just denna scen...
Vet inte hur kul den är för folk som inte sett filmen?
Men, men...Var tvungen att lägga ut klippet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: