Tv-reklamer jag stöööör mig på!


Nu när man är ledig och det är dåligt väder så har man ju lite tid över för att glo
lite på "dum-burken".
Jag HAAAATAR dålig tv-reklam!
Visst, jag älskar inte bra reklam heller... Men det är bara så fruktansvärt när
man ser pinsamt dåliga reklamer!

Exempel på reklamfilmer där de som gjort dem måste byta jobb:

"Tar bort praktiskt taget varje hårstrå".
Enligt mig samma sak som att säga "den här rakhyveln är sådär alltså..."

Reklamen där två väninnor är på stranden och den ena vill inte bada
för att hon har problem med magen. Så får hon ju världens bästa förslag
om att äta nån jäkla yoghurt. Ett par veckor senare träffar den urusla
skådespelerskan på "väninnan" igen och kan tacka!
Fy f-n vilken fantasilös reklam! "Hm...Nu i sommar kanske vi borde
ha en strand med i vår reklam..?". Suck!!

Har du någon reklam du stör dig på?
Då vill jag gärna läsa det i en kommentar och stämma med i klagosången!




Kommentarer
Postat av: Sara

Den/dom glada nyheten/nyheterna är att Krilles föräldrar får flytta in tidigare i lägenheten. Närmare bestämt, 2 veckor tidigare :)

Och det tackar vi verkligen för!

2009-07-22 | 08:43:25
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: