Big Power Meet - Västerås


Vår husvagnssemester avslutas i Västerås.
Vi har åkt hit för att kolla in Big Power Meet för första gången.
Vi var där och kollade igår, torsdag, och ikväll fredag.
Säger bara en sak: JÄKLAR!!!
Helt otroligt vad många bilar och vad mycket folk som var i farten!
Det var underbart att sitta på en filt i gräset och njuta av "utsikten".
SMHI hade hotat med regn och åska, men vi höll på att svettas ihjäl i solen.
Men jag klagar inte på det vackra vädret.

Jag har förstått att det kommer vara ännu fler bilar och mer folk imorgon,
men då är jag glad för att jag inte är kvar här.
Jag gillar inte kaos och redan ikväll vid 20-tiden var det snudd på kaos
i trafiken (trevligt folk, men köer!)

Här kommer lite foton på ekipage jag gillade. :)


Snyggaste ekipaget jag såg på hela dagen!


De bilar som hade matchande husvagnar på släp drog till sig extra applåder av publiken.


Alla ROSA bilar fastnade jag för!


Jag diggar även flammor! :)


Det var MÅNGA som hittat ut på Västerås gator i den tryckande hettan!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Vi märkte av träffen vi också när vi stannade till vid en Statoilmack i Västerås igår, kom en hel del snygga bilar och motorcyklar dit och tankade för att sen fortsätta vidare, men vi var på väg hem från en veckas bortavistelse och hade en trött dotter i baksätet så det var bara fortsätta hemåt efter vi fått lite mat i magen :)

2009-07-03 | 22:58:42
URL: http://orcusnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: