Måste påminna er om denna!


Nu har jag läst ut boken "Mr Tourette och jag"
och den måste jag rekommendera varmt (igen)!



Det är en helt otrolig berättelse om Pelle Sandstraks liv med Tourettes syndrom.
Oj, vad han gjort det bra som har ett ordnat liv idag!
Han har verkligen varit nere på botten, då hans sjukdom drog ner
honom i ett utanförskap och helt vansinnigt liv.

Pelle har föreläsningar om sin sjukdom, där han med humor 
berättar om sjukdomens alla sidor. Åh, vad jag skulle vilja gå och
höra honom tala om sitt liv!

Jag hittade några youtube-klipp med honom.
Här följer ett:



Vad tycker ni? Blir ni sugna på att läsa boken?!
GÖR DET!!!
(Du kommer komma på att du ska skatta dig lycklig för att du är så "normal"!)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag ska absolut läsa boken, sån reklam som du gjort och gör för denna bok, så har du då verkligen gjort mig jätteintresserad!



Kram!

2010-05-27 | 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: