Jag är lite efter...


...men jäklar vad bra Johan Falk-film nr 1, "GSI" är!
Jag vet att Falk-filmerna visas på 4:an,
men vem har "örsk" att titta på 4:ans filmer?!
Jag är så trött på att Nyheterna kommer i mitten
och att det gör så filmerna är slut så sent.
Jag måste sova senast halvelva, annars får inte
mina elever någon rolig fröken att handskas med.

Hur som helst, igår såg vi den första Falk-filmen
"GSI". Många "sådana" filmer har det blivit genom
åren (Beck, Wallander etc), men detta var nog
den bästa jag sett eller i alla fall topp 3!
Nu ser jag verkligen fram emot att se resten av
Falk-filmerna! Inga trökiga kvällar framöver alltså!


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Jag har faktiskt inte heller sett Johan Falk filmenar! Du är inte ensam. hihi..

Jag kanske borde se dem jag med då? :)

Men håller med dig, det är inte alls roligt att se film på 4an nu för tiden. Eller någon annan reklamkanal för den delen..



Sv: Men du, det är ett väldigt gått tecken att du i alla fall drog iväg dig till gymmet! Det visar att du vill komma tillbaka till "besattheten"! :)

Så länge viljan finns så finns det all möjlighet att du kommer komma igång igen. :)

Kramar.

2010-03-23 | 08:52:48
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/
Postat av: malin-heléna

haha.. svag för klockor alltså? :P

Jag har aldrig varit någon klockmänniska. Jag äger en som jag använder när jag vet att jag måste ha koll på tiden. :P Haha!!

Mycket för att jag har tatuering på vänderhandled, där jag brukar ha klockan, och det är så fult när den täcker halva. :)



Jag hade faktiskt Brittans första parfym, den var mumms. :)

2010-03-23 | 12:43:36
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/
Postat av: Anette

Ja de är verkligen jättebra! 1,2,3, och 6an är bäst!!!

2010-03-23 | 18:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: