Musikupplevelser som ligger framför mig nu...


På onsdag ska jag bl.a se:


Åh, äntligen ska jag se honom live!!! Jag och mamma och en massa fjortisar i publiken, kan jag tänka! Haha.


På torsdagen väntar:


Magnus har jag sett många gånger! Men honom kan man inte se för mycket av!


I augusti är det dags för:


Det här är "catchy music"! :) Om du inte hört hela deras album - leta genast fram dem på Spotify!


Sist men inte minst väntar även denna herre i augusti:


Martin har jag också sett några gånger, men är det nån som bjuder på show så är det han!


Tur att man har allt detta att se fram emot nu, innan semestern är över...Så jobbångesten
inte kryper fram!


Kommentarer
Postat av: Sara

Såg du Blåsningen häromkvällen?? Måns var ju med och blidde blåst :)

2010-07-26 | 19:56:43
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Säre

Du kommer att bli hysterisk på mig nu... Men de var faktiskt två andra mä i filmen igår som var snyggare än Leo :p I mitt tycke iaf :) Och smaken är som baken :p



Sen snart vännen! Ska bara duscha!

2010-08-02 | 12:48:25
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: