Välkommen år 2010!


Det var inte igår jag var in här och skrev något precis.

Men det är klart att jag måste skriva några ord nu:
Hoppas du får ett underbart 2010!!!
Har du något särskilt du ser fram emot?

Här är några saker jag ser fram emot detta år,
stora och små, personliga och opersonliga:

¤ Jag ska fortsätta studera på halvtid!

¤ Jag, maken och mor o far ska till Thailand i feb!

¤ Val i september
- nu jäklar är det dags för Reinfeldt att göra något annat än att styra Sverige!

¤ Husvagnssemester i sommar!

¤ Många kramar från min goa elever!

¤ Fortsätta mitt sunda leverne, med mindre godis och mer träning!

¤ Måns Zelmerlöw ska vara programledare för Melodifestivalen!


Det finns så klart och förhoppningsvis sååååå mycket mer som kommer
att bli skoj detta år, men detta var några grejer som bara dök upp i min skalle. :)

Vad ser du fram emot detta år?!


Kommentarer
Postat av: Sara

I´m over here sweetie!!

Flåt att jag har varit osynlig och inte hört av mig. Har varit ledig men vi har ändå haft lite att stå i. Du som oxå är husägare förstår säkert ;)

Jag slutar 8.30 i möre bitti (tisdag) så jag leker mer än gärna med dig om du har tid och lust då :)

Har du någon spark? (in sweden we call it a kick, hahahaha) Jag har nämligen en och skulle gärna vilja ta en tur med den :)



Ring mig i morgon när du har vaknat. Maybe we can make it en heldag?? :)



KRAMAR!!!

2010-01-04 | 11:49:59
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Sara

TACK SJÄLV GUMMAN!! Guuuh så go maten va/blev! :) Va inte nå hungrig när jag kom hem till mor och far. Fick tvinga i mig maten :s



Och tack för påminnelsen :)



KRAM KRAM!!!



Ps. Detta år ser jag fram emot Krilles å min första sommar i vårat hus :)

2010-01-05 | 19:27:06
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Sara

Men du är så söt i mössa!! Du har inget att skämmas för vännen!

2010-01-05 | 22:08:24
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Anette

Vilken härlig lista du har, på saker som du ser fram emot! Här är några saker jag kom att tänka på:



*Vara mammaledig och se Olle utvecklas!

*Få mer tid över till mig själv, typ börja träna ordentligt eller göra andra saker som bara är för min skull!

*Jag ser fram emot sommaren i Norråker! Är så härligt att vara där uppe. Ska bli extra roligt nu när Olle är med oss!

*Ser fram emot sommaren över huvud taget!! Vill ha sommar och sol NUUUU!!



Jaja, det var några saker som jag kom att tänka på iaf!

Puss

2010-01-06 | 10:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: