Kvinnor med nåt speciellt...


Jag tittade precis på ett program om Melodifestivalen,
mest för att få en glimt av en speciell programledare i årets upplaga
av festivalen. ;)

Med i programmet var också Linda Bengtzing. Hon har nåt speciellt!
Det finns fler såna kvinnor, som jag skämtsamt säger att
jag är lite "kär"i"! Dvs. kvinnor som jag, trots att jag är straight, 
tycker är "attraktiva".
Egentligen handlar det kanske om att jag önskar att jag såg ut som dem... :)
Undrar om killar gör så? Kan de se en karl
på t.ex tv och tänka "Han ser riktigt bra ut!"?

Hur som helst... Här är ett par av de kvinnor jag tycker
har något utöver det vanliga:



Linda Bengtzing



Carin Da Silva


Har du nån "favvo"? :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Aaa... Pink! Hon är för jävla läcker hon :)

2010-01-05 | 23:11:38
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Karin

Men du e ju lite lik henne. En viss person ville kolla på Victorias Secret modevisning, jag förstår varför. Herregud vilka kroppar dom har!!! Fast jag har ingen lust å leva på ångad fisk å ovanförjord växande grönsaker hela livet :) Så man får titta på dom å förundras över hur kvinnokroppen ser ut i sitt esse :)

2010-01-05 | 23:18:18
Postat av: Anette

Hihi, jag håller med Sara! Jag har alltid tyckt Pink varit cool och läcker!!



Tror inte att killar pratar så mycket om andras killars utseende faktiskt...

2010-01-06 | 10:55:30
Postat av: Säre

Passade bikinin?

2010-01-06 | 11:06:10
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: