Tårarna ska rinna...


Rubriken låter allvarligare än vad det är:
jag ska se på Spårlöst ikväll!

Det är såååååå himla bra!
Det räcker ofta inte med att tårarna rinner,
utan jag snyftar ordentligt!
Jag antar att du vet vad Spårlöst är för program?
Det är ju oftast någon som letar sin biologiska mor eller far "utrikes",
efter att ha vuxit upp som adopterad i Sverige.

Känslan är fantastisk när man får se barn och förälder
ses igen - och krama varandra hårt! Underbart!!!

Missa inte Spårlöst ikväll kl 21 på 4:an!
"Böla på"! ;)


Kommentarer
Postat av: Magnus Carlsson

Satte du i halsen när du såg vem kommentaren var? Hihi! Jag har inte sett veckans avsnitt än, men förra veckans leder topplistan på mest rörande programm, tycker jag.

2010-02-01 | 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: